خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1398/03/21 - 12:31
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : صحن
هاشمی پور در تذکر شفاهی:

انتقاد از سهل انگاری وزارت راه در نصب علائم و گاردیل

نماینده مردم کهکیلویه، بهمئی و چرام در مجلس در تذکری به وزیر راه تقاضا کرد تا حقی از مصیبت دیدگان حادثه دلخراش جاده آب حیات سرفاریاب ضایع نشود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، عدل هاشمی پور در نشست علنی امروز (سه شنبه، 21 خردادماه) مجلس شورای اسلامی، در تذکر شفاهی خود به وزیر راه و شهرسازی، گفت: آقای اسلامی؛ کشته شدن 8 نفر در یک حادثه دلخراش و مصدوم شدن یک نفر  که آن هم حال مساعدی ندارد در مسیر جاده آب حیات سرفاریاب شهرستان چرام به علت کوتاهی و سهل انگاری عوامل این وزارتخانه در جهت مرمت و نصب علائم گاردیل بوده اکنون چه کسی پاسخگو است؟.



نماینده مردم کهکیلویه، بهمئی و چرام در مجلس شورای اسلامی، افزود: این ضایعه اسفناک را به چه کسی تسلیت بگویم؟ در حالی که هیچ یک از اعضای خانواده جان سالم به در نبرده اند.



نایب رئیس کمیسیون انرژی مجلس تاکید کرد: فقط وظیفه دارم عرض تشکری از مردم حوزه انتخابیه به ویژه چرام داشته باشم. آقای وزیر ضمن حفظ حق خود به عنوان خادم مردم شهید پرور کهکیلویه بزرگ برای پیگیری این موضوع از جنابعالی تقاضای همکاری دارم.



این نماینده مردم در مجلس دهم خطاب به اسلامی تاکید کرد: آقای وزیر؛ اولا کمک کنید تا حقی از مصیبت دیدگان ضایع نشود، ثانیا به دور از هرگونه بهانه جویی و ضرورت توجه به سلامت مردم نسبت به اصلاح و رفع عوامل حادثه برای جلوگیری از اتفاقات مشابه تسریع شود.



هاشمی پور خاطرنشان کرد: سرعت عمل در احداث جاده فرسایشی شده منطقه آب حیات و تنگه پیله دار ضروری است و کمک وزارت نفت برای عبور خط لوله از این منطقه و تعریض جاده، بیشتر شود./



پایان پیام



 

  • کد خبر : 282216
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار